مدیر عامل خانه فرش کردستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل وجود مدیریت چندگانه و موازی کاری بین سازمان های صمت، جهاد کشاورزی و گاهی کمیته امداد در ارتباط با حوزه فرش، تصمیم به ایجاد خانه فرش در استان گرفته شد.
اشرف رستم پور با اشاره به اینکه هیات مدیره دوره نخست این خانه بطور انتصابی توسط رئیس وقت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان انتخاب شدند، گفت: بعد از گذشت کمتر از یکسال از فعالیت این هیات مدیره به دلیل مشکلاتی که اعضا با آنها داشتند، انتخابات برگزار شد.
وی با بیان اینکه این خانه به منظور ایجاد مدیریت واحد در حوزه فرش ایجاد شد، افزود: در آغاز بکار این خانه استانداری کردستان متعهد به تامین فضا و مرکز ملی فرش و تامین تجهیزات شد که هیچ کدام عملیاتی نشد.
مدیر عامل خانه فرش کردستان با اشاره به اینکه خانه فرش در این چند سال در ساختمان اتحادیه بافندگان مستقر بود، تاکید کرد: دوره دوم انتخابات این خانه قرار بود اوایل آبان ماه امسال برگزار شود.
رستم پور یادآور شد: بعد از گذشت پنج سال از آغاز فعالیت رسمی این خانه به دلیل اینکه دیگر توانایی مدیریت آن بدون حمایت های دولتی را نداشتیم و امکان برگزاری انتخابات مجدد برای انتخاب اعضای هیات مدیره هم مقدور نبود، عملا خانه منحل شد.
110 نفر از مدیران کارگاه های متمرکز و غیرمتمرکز قالی بافی استان کردستان عضو خانه فرش استان هستند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.