به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام پرویز ولی زاده روز دوشنبه در شورای اداری سقز با اشاره به رشادت های مردم کردستان در دفاع از انقلاب اسلامی اظهار داشت: تقدیم پنج هزار و 481 شهید نشان دهنده و گویای دلاور مردی های این مردم عزیز است.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خدمت به مردم کردستان، اجر مضاعف دارد، افزود: مدیران استان مدیون مردم هستند و باید با تلاش بیشتر به این مردم خدمت کنند.
حجت الاسلام ولی زاده با بیان اینکه از زمان جنگ ارتباطم با مردم کردستان قطع نشده است، تاکید کرد: مردم کردستان در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی حماسه ها آفریدند تا آسیبی به این کشور نرسد.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دغدغه های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است، یادآور شد: تداوم راه شهدا نباید فقط در قالب شعار باشد بلکه باید به شهدا در عمل اعتقاد داشته باشیم.
مشاور امور ایثارگران رئیس جمهور با اشاره به اعتقاد راسخ دکتر روحانی به شهدا و خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه ایثارگران اضافه کرد: ابلاغ قانون جامع ایثارگران به دستگاه های اجرایی، تدوین سند راهبردی ایثارگران، پرداخت معوقات به خانواده ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برنامه های اصلی بود که در دولت یازدهم به آن جامه عمل پوشانده شد.
وی با بیان اینکه هر جایی که ظلم و ستم بوده روحیه جهاد و جهادگری وجود داشته است، گفت: انقلاب اسلامی که به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، با روحیه ایثارگری و ترویج فرهنگ شهید و شهادت شکل گرفت.
حجت الاسلام ولی زاده با اشاره به اینکه رمز موفقیت و پیروزی ایران و استمرار نظام اسلامی، داشتن روحیه ایثار و شهادت است، اظهار داشت: تا روزی که دشمن هست باید روحیه ایثار و شهادت وجود داشته باشد چون اقتدار امروز ایران مدیون روحیه ایثار و شهادت خواهی است.
ابوبکر کریمی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کردستان هم در این جلسه خواستار توجه مسئولان به اجرای قوانین و مقررات پیرامون حوزه ایثار و شهادت و استفاده از برنامه های مختلف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران شد.
فرماندار سقز هم با بیان اینکه انسجام، وحدت و همدلی، نیاز جامعه امروز است، تاکید کرد: ایران کشوری است مانند رنگین کمان که در حین کثرت، وحدت دارد.
کامیل کریمیان یادآور شد: بی اعتماد کردن مردم به مسئولان و نظام اسلامی حرکت در راستای اهداف دشمن است و نباید فریب توطئه دشمن بخوریم.
مشاور رئیس جمهوری در امور ایثارگران همراه فرماندار، مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری کردستان و مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران کردستان همچنین با خانواده شهید علی فتاحی، جانباز پرویز عبد محمدی و جانباز و آزاده ناصر امین پور دیدار و گفت و گو کردند.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.