به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدحسین رجبی روز دوشنبه در جمع مدیران کل ادارات استان اظهار داشت: در طرح تابستانه داغ آمریکایی که عملیات آن از فروردین آغاز شد قرار بود کار نظام اسلامی با فشارها و تحریم های دشمنان تمام شود ولی با وحدت، ایستادگی و تحمل مردم نقشه شوم دشمن خنثی و نقش برآب شد.
وی افزود: وقتی مردم این شرایط را تحمل می کنند، فرصتی به دولتمردان و مسئولان نظام می دهند که با اقتدار در مقابل تهدیدهای دشمن عمل کنند.
سردار رجبی با اشاره به اینکه وظیفه ملی، اسلامی و اخلاقی همه ما است که در تراز جمهوری اسلامی حرکت کنیم، تاکید کرد: از برکات و سرمایه های انقلاب اسلامی است که دشمنان ما نمی توانند پیروز میدان باشند و به اهداف شان برسند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در مقطعی همچون اوایل انقلاب و دفاع مقدس شرایط کشور از هر لحاظ به ویژه اقتصادی بسیار سخت تر از امروز بود.
سردار رجبی اضافه کرد: وضعیت روانی امروز جامعه بیشتر به گونه ای است که این احساس را القا می کند که اتفاقی افتاده و شرایط نامطلوب است در حالیکه در واقع این گونه نیست.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: در هر مقطعی از ناحیه دشمنان توطئه هایی متوجه کشور ما بوده و چالش هایی ایجاد شده ولی خوشبختانه با موفقیت از آنها عبور کرده ایم.
وی یکی از رمزهای موفقیت ایران اسلامی را مجاهدت و ایثارگری رزمندگان دانست و یادآور شد: امروز همه قبول داریم کشورمان وضعیت ایده آلی از لحاظ اقتصادی ندارد و در اینگونه شرایطی باید همه ما ید واحد باشیم.
سردار رجبی تاکید کرد: اکنون که دشمنان ما مجموعه تهدیداتی را در هر سطحی طراحی کردند و درصدد اجرای آنها هستند اگر با هم اتحاد داشته باشیم از این توطئه ها نیز با موفقیت عبور خواهیم کرد.
هفته بسیج امسال با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت از 29 آبان ماه آغاز و تا 5 آذر به طول می انجامد، 2 هزار و 448 برنامه در 142 عنوان در استان کردستان پیش بینی شده در این هفته برگزار شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.