به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز دوشنبه در دیدار مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: شجره طیبه بسیج با تدبیر امام راحل سال 58 تشکیل شد و در آن زمان امکان تحقق ارتش 20 میلیونی سخت و دور از انتظار بود.
وی اضافه کرد: با دید وسیع و تدبیر ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب این مهم محقق شد و زمینه پیشرفت و توسعه کشور با ترویج فرهنگ بسیج فراهم شد.
معاون استاندار کردستان افزود: تشکیل بسیج و فعالیت این نیروی مردمی در کنار نیروهای مسلح منجر به افتخارآفرینی های زیادی در کشور شده است.
وی یادآور شد: اگر اندیشه و تفکر بسیج در تمام جامعه به ویژه ادارات طنین انداز شود دشمنان ما بیش از پیش مایوس و ناامید خواهند شد.
خوش اقبال با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه نیاز داریم، گفت: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب بسیج، سپاه و دیگر نیروهای مسلح ما مقتدرتر و قدرتمندتر شده اند.
معاون استاندار کردستان تاکید کرد: امروز با اقتدار نیروهای مسلح و بسیج تمام معادلات خاورمیانه به گونه ای رقم زده می شود که در شان نظام اسلامی باشد و همین موجب وحشت دشمنان ایران شده است.
هفته بسیج امسال با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت و وحدت از 29 آبان آغاز و تا 5 آذر ادامه دارد، 2 هزار و 448 برنامه در 142 عنوان در استان کردستان پیش بینی شده تا در این هفته برگزار شود.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.