به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالقاسم امان اللهی روز یکشنبه در نشست خبری با محوریت برنامه های جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اظهار داشت: ایدئولوژی نظام اسلامی بر گرفته از انقلاب، یک دگرگونی ارزشی بود، ارزش هایی که منشا آن اسلام ناب محمدی(ص) است و همین امر استکبار را به زانو در آورد.
وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه امام راحل و پشتیبانی و حمایت مردم و از همه مهمتر اراده الهی به پیروزی رسید و امروز پس از گذشت چهار دهه با وجود همه تحریم ها و تنگناهای سیاسی و اقتصادی از گذرگاه های سخت به خوبی عبور کرده و در بسیاری حوزه ها به نقطه طلایی رسیده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با بیان اینکه امروز کشور ما با وجود دشمنی ها در حوزه های مختلف از کشورهای پیشرفته است، یادآور شد: اگر این مشکلات و موانع برای رژیم گذشته پیش می آمد قدرت های بزرگ اجازه نمی دادند کشورمان از یک اندازه مشخص، بیشتر پیشرفت کند.
وی تاکید کرد: ملت ایران با تفکر ضد طاغوتی و ضد استکباری توانستند در برابر قدرت های بزرگ جهان ایستادگی کنند و چیزی که توانست این نظام را در برابر این همه توطئه مصون کند، همین تفکر است.
امان اللهی با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار در آستانه چهل سالگی خود قرار گرفته است، افزود: دشمن تلاش زیادی کرد که چهلمین سال انقلاب را تحت فشار قرار دهد و نظام را در این دهه با چالش مواجه کند اما باید بداند مثل همیشه راه به جایی نخواهد برد.
وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز کردستان به تبع سازمان مرکزی از آذر امسال برنامه های خود را به منظور گرامیداشت چهل سالگی انقلاب آغاز می کند، گفت: برنامه چهل چراغ، چهل سردار، کارنامه و مستند مشاهیر و مفاخر از جمله برنامه هایی است که در سیمای استان تهیه و پخش آنها آغاز شده است.
امان اللهی همچنین به برنامه صدا برای این ایام اشاره کرد و یادآور شد: برنامه چهل بهار با موضوع پیشرفت های استان در حوزه های مختلف، ریگای سه ربرزی با موضوع وضعیت اقتصادی، روانگه با موضوع معرفی واحدهای صنعتی، تیکوشه ران با معرفی کارآفرینان برتر و در پرتو آفتاب در خصوص اندیشه های امام از جمله برنامه های صدای استان است.
وی با بیان اینکه در این برهه حساس وظیفه ما به عنوان رسانه امید آفرینی و آگاهی بخشی به جامعه است، اظهار داشت: باید دستاوردهای انقلاب و تلاش های انجام شده در طول این 40 سال در حوزه های مختلف در جامعه اطلاع رسانی شود.
به گزارش ایرنا، شبکه استانی سیمای مرکز کردستان در 25 آذر 1380 با تولید و پخش پنج ساعت برنامه در روز فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون این مرکز در 2 بخش صدا (رادیو) و سیما به صورت 24 ساعته برنامه پخش می کند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.