وریا هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی حوزه هنری در راستای حمایت از هنرمندان در حوزه های مختلف، برپایی نمایشگاه های متنوع در طول سال است.
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده هر هفته یک نمایشگاه در این گالری برپا می شود، افزود: در نیمه نخست امسال 24 نمایشگاه در این گالری دایر شد و تا پایان امسال میزبان 50 نمایشگاه دیگر نیز خواهیم بود.
مسئول واحد تجسمی حوزه هنری کردستان تاکید کرد: از شامگاه دوشنبه نمایشگاه تجسمی متشکل از آثار هنرمندان استان در این گالری دایر شده و تا 26 آبان پذیرای علاقمندان است.
وی یادآور شد: در این نمایشگاه تعداد 40 اثر از آثار هنرمندان تجسمی استان کردستان در بخش نقاشی، نقاشی خط، خوشنویسی، طراحی و نگارگری در ابعاد مختلف به نمایش گذاشته شده است.
هاشمی اضافه کرد: حوزه هنری با در اختیار قرار دادن رایگان گالری و حمایت های مادی از هنرمندان مرتبط با حوزه تلاش می کند، هنرمندان با کمترین دغدغه خاطر آثار خلق شده خود را به معرض نمایش عموم بگذارند.
وی ابراز امیدواری کرد در کنار حمایت و پشتیبانی حوزه هنری از هنرمندان، سایر ارگان ها و نهادهای مختلف استان نیز این قشر را در زمینه های مختلف مورد حمایت قرار دهند.
نمایشگاه هنرهای تجسمی از 21 تا 26 آبان ماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدید علاقمندان است.
گالری سوره یکی از مجهزترین و استانداردترین گالری های کشور است که بستر مناسبی برای کمک به معرفی هنرمندان کردستان و همچنین ایجاد زمینه های لازم توسعه اقتصاد هنر در این استان است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.