هیوا خرم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال 96 در همین مدت 560 دستگاه کنتور برق هوشمند در استان نصب شد.
وی به مصرف یک هزار و 153 مگاواتی برق در هفت ماه منتهی به مهر سال 96 اشاره کرد و افزود: مصرف برق کردستانی ها در سال جاری به یک هزار و 147 مگاوات کاهش یافت یعنی نسبت به مدت مشابه در سال قبل 52 صدم درصد کمتر است در حالیکه امسال فروش انشعاب 10 درصد بیشتر بود.
خرم از کاهش 6 درصدی مصرف برق ادارات در مدت گذشته از سال جاری خبر داد و اضافه کرد: بازرسی های مستمر از ادارات و بانک ها و توصیه های مدیریت مصرف توسط نمایندگان شرکت، برگزاری سمینارهای آموزشی و فرهنگی مدیریت مصرف در سطح شهرهای استان (بویژه کارمندان و رابطان انرژی ادارات) در این امر تاثیرگذار بوده است.
سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان در ادامه بر لزوم تعویض کنتورهای مکانیکی و نصب کنتورهای هوشمند تاکید کرد و یادآور شد: تلاش می کنیم این امر با جدیت و سرعت بیشتری انجام شود.
وی به تست 42 هزار و تعویض و اصلاح یک هزار و 732 دستگاه کنتور برق در هفت ماه منتهی به مهر امسال اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف شرکت در مدیریت منابع و استفاده بهینه از اعتبارات در زمینه تست لوازم اندازه گیری، تعریف روش غربالگری است که با هدف کاهش هزینه های شرکت انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دارای 637 هزار مشترک است که حدود 85 درصد مشترکان را انشعاب های خانگی تشکیل می دهند.
ضریب نفوذ برق در بخش شهری و روستایی کردستان 100 درصد است و تمام روستاهای بالای 10 خانوار هم از نعمت برق برخوردار هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.