به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آوالان کامیاران (نماینده استان کردستان) این هفته میهمان چوکای تالش بود و در هوای بارانی استادیوم پویا ولی تالش با گل دقیقه 88 از این تیم شکست خورد.
نماینده کردستان در مسابقات لیگ در گروه الف قرار دارد و اینک از 9 بازی صاحب 13 امتیاز شده و در مکان چهارم جدول رده بندی این گروه قرار گرفته است.
هفته نهم این رقابت ها امروز انجام شد و استقلال اهواز با ایرانجوان بوشهر، شهرداری همدان با فولادنوین اهواز، مقاومت تهران با داماش گیلان، کاسپین قزوین با خوشه طلایی ساوه و چوکای تالش با اتحاد کامیاران بازی دارند.
مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد و تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک رقابت می‌کنند.
تیم آوالان کامیاران اولین حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند و در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
این تیم با وجود مشکلات مالی فراوان تاکنون با حمایت هوادرانش توانسته نتایج خوبی کسب کند و برای حضور قدرتمندتر در این رقابت ها نیازمند حمایت مسئولان استان کردستان است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.