مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان از ضبط 149800 نخ سیگار خارجی با برند تجاری ماسیس در شعبه‌ چهار تعزیرات شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید نجیم حسینی اظهار کرد: یک دستگاه خودروی پیکان سفید رنگ حامل سیگار خارجی که از شهرستان مهاباد به تهران در حرکت بود به وسیله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی کردستان شناسایی و متوقف شد.

وی بیان داشت: بالغ بر 14 کارتن به تعداد 140000 نخ سیگار خارجی قاچاق به مارک MASIS آبی و سفید، داخل جعبه و جاساز بین صندلی عقب و جعبه و گلگیرهای جلو کشف شد.

حسینی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده در رئیس شعبه چهارم ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی سنندج، نامبرده از حیث حمل و مباشرت در قاچاق کالاهای اشاره شده علاوه بر ضبط سیگارها ، به پرداخت مبلغ 1731000000 ریال (یک میلیارد و هفتصد و سی و یک میلیون ریال) جزای نقدی محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان اذعان کرد: با توجه به عدم احراز علم و اطلاع صاحب قانونی وسیله نقلیه مذکور جهت استفاده خودرو در امر قاچاق حکم به استرداد خودرو به مالک قانونی صادر و علاوه بر جزای نقدی مبلغ 60000000 ریال (شصت میلیون ریال) بابت ارزش خودرو به جریمه ی فرد متهم اضافه شد در نهایت مجموعاً متهم به پرداخت مبلغ 1791000000 ریال (صد و هفتاد و نه میلیون و صد هزار تومان) محکوم شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.