به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همیشه با تحریم ها و فشارهای سخت آمریکا روبرو بوده ایم ولی این تحریم ها و فشارها نتوانسته اراده ملت را تضعیف کنند.
وی افزود: دشمنان می خواهند با اعمال تحریم های سخت و ظالمانه به نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند و به اهداف شوم و شیطانی خود برسند اما غافل از اینکه ملت حامی و پشتیبان انقلاب هستند و تحریم ها نمی تواند آنها را از آرمان های خود دور کند.
امام جمعه سروآباد یادآور شد: دشمنان از گسترش اسلام در جهان هراس دارند و می خواهند کشورهای اسلامی را مورد هجمه های شیطانی خود قرار داده و موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی را در جهان ترویج دهند.
وی تاکید کرد: ایجاد گروهک های تروریستی در منطقه، افزایش قتل و کشتار و ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی همه با هدف معرفی اسلامی خشن و خونریز نزد افکار عمومی جهان غرب است.
ماموستا سجادی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسدین هفته وقف اشاره کرد و گفت: در دین اسلام اموال، اشیا و یا زمینی که از جانب مسلمانان وقف می شود، خرید و فروش آن جایز نیست.
وی افزود: وقف در دین اسلام شرایط خاصی دارد و دخل و تصرف در آن شرعا درست و جایز نیست و هر گونه اظهار نظر در مورد آن باید توسط عالمان دینی باشد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیت 48 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.