خوش اقبال شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کردستان در خلق حماسه ماندگار 13 آبان، اظهار داشت: این حضور در شرایطی که آمریکا تهدید به تشدید تحریم ها کرده بود، بهترین پاسخ به یاوه گویان و دشمنان نظام اسلامی بود.
وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این حضور حاکی از دلبستگی و اشتیاق مردم به انقلاب است، افزود: مردم نشان دادند همچنان به آرمان های امام (ره) پایبند هستند و تحت فرامین مقام معظم رهبری، آگاهی کامل از دشمنی های آمریکا با خود دارند.
خوش اقبال تاکید کرد: حضور باشکوه، پرشور و معنادار مردم کردستان در راهپیمایی 13 آبان همراه با سایر هموطنان خود در جای جای ایران اسلامی مشخص کرد مردم این استان مدافعان و مرزبانان نظام اسلامی هستند و پیوندی عمیق و ناگسستنی با انقلاب دارند.
معاون استاندار کردستان یادآور شد: 13 آبان امسال بدلیل وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی و همچنین تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تشدید تحریم ها از اهمیت دو چندانی نسبت به سال های گذشته برخوردار بود ولی مردم اهل سنت و شعیه استان کردستان از هر حزب، گروه و قشری با حضور پرشور و حماسی خود این پیام را به جهان صادر کردند که تحریم ها علیه ملت ایران در عزم و اراده آنها برای پیشرفت و موفقیت کشورشان خللی ایجاد نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: بر این باورم که با وحدت و همدلی می توان بر سنگ اندازی ها و مشکلات بین المللی و داخلی فایق آمد و امید است همه مسئولان قدردان این حمایت و پشتیبانی مردم، که سرمایه عظیم این انقلاب هستند، باشند و تمام توان خود را برای سربلندی ایران اسلامی و رفع مشکلات مردم به کار گیرند.
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.