به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان عصر پنجشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی این طرح گفت: برای ساخت این 12 سایت 120 میلیارد ریال اعتبار نیاز است و 27 روستای شهرستان دیواندره را از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند خواهد کرد.
فردین سعیدی با اشاره به اینکه در سال گذشته 46 روستای دیواندره به اینترنت پرسرعت مجهز شدند، افزود: با برنامه ریزی انجام گرفته در سال 97 بیش از 107 روستا در استان به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.
وی افزایش ضریب نفوذ اینترنت در روستاهای استان را یکی از برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد و یادآور شد: در همین راستا تا پایان سال جاری اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت در دستور کار قرار می گیرد.
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه مسئولان است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با اجرای چنین طرح هایی خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
سیداحسن علوی افزود: امیدواریم با کلنگ زنی این طرح بتوانیم خدمات مخابراتی و زیرساختی را در دیواندره افزایش داده و مشکل اینترنت را در همه روستاهای استان برطرف کنیم.
شهرستان دیواندره با 80 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.
7353/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.