به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس سازمان آتش نشانی بانه گفت: برای احداث این ایستگاه به مساحت 175 مترمربع و خرید ماشین آلات و تجهیزات 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
سالار بسطامی اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای احداث ساختمان چهار میلیارد ریال و باقی اعتبارات نیز برای خرید ماشین آلات هزینه شده است.
وی افزود: آتش نشانی بانه مانند دیگر مراکز خدماتی به صورت آنلاین و در طول شبانه روزی در خدمت شهروندان است و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا می کند.
بسطامی تاکید کرد: به روزسانی تجهیزات آتش نشانی بانه در سال 96 انجام شد با توجه به اینکه اطراف شهر چند سد وجود دارد چهار نفر از نیروهای آتش نشانی آموزش دوره های تخصصی غواصی را در اصفهان گذرانده اند.
وی با اشاره به احداث آپارتمان های چند طبقه در بانه گفت: هشت نفر از نیروهای عملیاتی نیز دوره های آموزشی در زمینه امداد رسانی در ساختمان های بلند را طی کردند که بسیاری از ضعف ها و نواقص با آموزش نیروهای تخصصی برطرف شده است.
بسطامی با بیان اینکه زمان حضور نیروهای اتش نشانی در محل حوادث 2 دقیقه است، ادامه داد: آتش نشانی بانه در 2 سال اخیر به عنوان آتش نشانی نمونه استان کردستان معرفی شد.
عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصص عمران و بهسازی شهری ایران در سفر به شهرستان بانه از پروژه های نیمه تمام پارک جنگلی بابوس به مساحت 10 هکتار و جاده کاروانیان به طول 3200 متر نیز بازید کرد.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7496/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.