جمشید خیرآبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بررسی ها باید توسط کارشناسان صاحب نظر و دلسوز کشتی صورت گیرد و راه حل ها و راهکارها برای برون رفت از این وضعیت از آنها خواسته شود.
وی با بیان اینکه اصلی ترین مورد در این بخش ارائه راهکار است، افزود: شاید انتقاد محض نتواند مشکلی را حل کند و موجب نشود تیم ملی در مسابقات بعدی نتایج بهتری بگیرد اما اگر راهکارهایی تخصصی و فنی ارائه شود، قطعا تاثیرگذار است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید تاکید کرد: جبران این نتیجه کار بسیار سختی است و حتما به برنامه ریزی مناسب نیاز دارد.
وی یادآور شد: توصیه من این است که وزارت ورزش به ورزش های المپیکی توجه ویژه کند در غیر این صورت شاهد شکست های بزرگتر و اتفاقات ناگوارتر از این خواهیم بود.
خیرآبادی اضافه کرد: شاید 50 رشته ورزشی فعال در ایران داشته باشیم اما فقط سه یا چهار رشته می توانند در المپیک باعث افتخار و عزت شوند که اصلی ترین آنها کشتی، وزنه برداری و تکواندو است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: شاید چند رشته به صورت انفرادی هم موفقیت هایی برای کشور کسب کنند اما باید بر روی آن رشته های اصلی تمرکز شود.
وی اظهار داشت: نمی توان گفت یک فاکتور در نتایج تیم ملی تاثیر گذاشته است اما عدم تدارکات خوب، شرکت نکردن در مسابقات بین المللی، مشکل برنامه نویسی برای بدنسازی، مسایل روحی و روانی که کشتی گیران را به خود درگیر کرد از جمله دلایل اصلی نتیجه نگرفتن تیم است.
وی با اشاره اینکه تیم ملی تیمی جوان است و مشکل این نبود، افزود: ضعف فنی هم از جمله موارد اصلی بود که در نتیجه گیری تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بوداپست تاثیر گذاشت.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید یادآور شد: اردوی آمادگی این تیم 10 آبان شروع می شود و تا 19 همین ماه نیز ادامه دارد و سپس کشتی گیران منتخب عازم مسابقات بخارست در کشور رومانی می شوند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.