فرهاد کاظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد برای حمایت از دانش آموزان زیرپوشش این نهاد است که هر سال با جدیت بیشتری دنبال می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون هفت هزار و 520 دانش آموز در استان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، افزود: در سال تحصیلی جاری در مجموع 9 میلیارد و 776 میلیون ریال کمک هزینه برای خرید نوشت افزار و پوشاک این دانش آموزان پرداخت شد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تاکید کرد: این میزان کمک از محل اعتبارات کمیته امداد پرداخت شده و بر این اساس هر دانش آموز یک میلیون و 300 هزار ریال کمک هزینه دریافت کرده است.
وی یادآور شد: علاوه بر این میزان کمک هزینه، در سال تحصیلی جاری همچنین 2 هزار عدد کیف همراه با بسته آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان زیر پوشش این نهاد اعطا شده است.
کاظمی همچنین برگزاری جشن عاطفه ها را یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت دانست و گفت: در مرحله نخست این جشن 12 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان نیازمند استان جمع آوری شد.
وی اضافه کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک نقدی و 10 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز در قالب غیر نقدی و کالا بود.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
بیش از هفت هزار نفر از مددجویان را دانش آموزان تشکیل می دهند که در زمینه های مختلف مورد حمایت قرار می گیرند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.