فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: بر اثر تصادف رانندگی میان کامیون باری حامل چوب و سواری پیکان در جاده بیجار - تکاب یک نفر جان خود را از دست داد.
سرهنگ عیسی گوهری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پیکان اعلام شده که همین باعث برخورد با کامیون حامل چوب شده و راننده سواری پیکان نیز در این حادثه جان خود را از دست می دهد.
وی افزود: این تصادف رانندگی در کیلومتر 47 جاده بیجار - تکاب روی داد و شدت برخورد به حدی بود که در صورت حضور سرنشینان دیگر در خودرو سواری، احتمال افزایش تلفات جانی نیز وجود داشت.
سرهنگ گوهری اضافه کرد: در این محور به دلیل خلوت بودن و به طمع افتادن رانندگان برای سبقت گرفتن از خودروهای عبوری بویزه کامیون ها و تریلرها تصادفات زیادی رخ می دهد.
وی یادآور شد: ساعت 2.30 بامداد امروز هم بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پیکان در جاده دیواندره - سقز یک نفر جان خود را از دست داد.
سید باقر سبحانی خبرنگار آزاد ایرنا در شهرستان بیجار بود که از سال 88 تاکنون با این رسانه همکاری داشت، حسن رفتار، اخلاق نیک و منش او زبانزد بود، خبرگزاری جمهوری اسلامی این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و اهالی رسانه استان کردستان تسلیت می گوید.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
بر اساس آمار علوم پزشکی کردستان در سال گذشته شاهد مرگ 336 نفر بر اثر تصادفات برون شهری و روستایی بوده ایم.
بر همین اساس تعداد مصدومین تصادفات برون شهری 6 هزار و 949 نفر بوده است که نسبت به سال ما قبل از آن که پنج هزار و 624 نفر مصدوم شده بودند میزان مصدومیت ناشی از تصادفات 23.6 درصد رشد داشته است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.