فریدون باتمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا در روستای ورمهنگ 9 هزار و در روستای تیلکو 5 هزار و 500 متر مربع از معابر اصلی و فرعی آسفالت و بهسازی شد.
وی با اشاره به اینکه روکش و آسفالت پروژه روستای ورمهنگ توسط بنیاد مسکن با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد، اظهار داشت: برای اجرای هر چه بهتر این پروژه، دهیاری روستا با اعتبار 180 میلیون ریال اقدام به اصلاح معابر، 300 متر جدول گذاری و اجرای کانیوا و زیرسازی پروژه با یک میلیارد و 800 میلیون ریال کرد.
باتمانی با بیان اینکه زیر سازی آسفالت روستای تیلکو به متراژ 5 هزار و 500 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال با مشارکت و همکاری مردم در بحث تعریض و عقب نشینی انجام شد، گفت: بنیاد مسکن با اختصاص یک میلیارد و 700 میلیون ریال آسفالت این پروژه را انجام داد.
بخشدار مرکزی کامیاران تاکید کرد: جهت توسعه و اصلاح معابر و تکمیل پروژه فوق بنیاد مسکن با همکاری دهیاری روستای تیلکو و نظارت بخشداری مرکزی یک هزار و 300 متر طول جدول گذاری یک هزار متر مربع سنگ فرش را با یک میلیارد ریال اعتبار اجرا کرده است.
وی افزود: این 2 روستا با 2 هزار نفر جمعیت دارای زمین ها و مرتع های بسیار مرغوبی برای کشاورزی و دامداری هستند.
باتمانی همکاری مردم برای پیشرفت کارها را بسیار خوب توصیف کرد و یادآور شد: برای رفع مشکلات روستاها نیازمند همکاری و همدلی بیشتر مردم با مسئولان هستیم.
به گزارش ایرنا، در پنج ماه اول سال جاری نیز 38 طرح حوزه دهیاری های این بخش با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریال که شامل اجرای هشت هزار مترمربع سنگفرش، 1400 متر مربع دیوار حایل، 9 هزار و 500 متر شبکه فاضلاب، یک هزار و 300 متر جدول گذاری و یک هزار و 400 مترمربع زیرسازی و بهسازی معابر به بهره برداری رسید.
بخش مرکزی کامیاران دارای 76 روستا و جمعیتی بالغ بر 24 هزار و 487 نفر است.
شهرستان کامیاران دارای 2 بخش مرکزی و موچش است که مرکز آن در 65 کیلومتری جنوب سنندج قرار دارد.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.