محمد علی کوزه گر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سنندج اظهار داشت: در نیمه نخست امسال بیش از 21 هزار فقره از اشتغال های تعهد شده برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی در کشور ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه امسال شش هزار میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان این نهاد در کشور اختصاص یافته است، افزود: به هر کارفرمایی که بتواند برای جامعه هدف ما شغل ایجاد کند، تسهیلات بانکی با کارمزد 2 تا چهار درصد پرداخت می کنیم.
کوزه گر تاکید کرد: سال گذشته نیز بیش از 56 هزار شغل برای جامعه هدف بهزیستی کشور که بخش اعظم آن را معلولان از جمله کم توانان جسمی حرکتی، نابینایان و ناشنوایان تشکیل می دادند، ایجاد شد.
وی تامین مسکن را یکی دیگر از خدمات سازمان بهزیستی به مددجویان زیر پوشش خود دانست و یادآور شد: در زمینه مسکن مددجویان بویژه خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر در سطح کشور اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.
کوزه گر با بیان اینکه تاکنون حدود 100 هزار واحد مسکونی مددجویی برای جامعه هدف بهزیستی در کشور احداث شده است، اضافه کرد: بهزیستی در آینده ای نزدیک جشن واگذاری یکصد هزارمین واحد مسکونی مددجویی را برگزار می کند.
به گزارش ایرنا، معاون مشارکت های مردمی و امور توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور روز شنبه به کردستان سفر کرد، افتتاح باجه بانکی ملی ایران ویزه نابینایان و کم بینایان امروز و با حضور کوزه گر در شعبه میدان آزادی سنندج افتتاح شد.
در حال حاضر پنج میلیون و 200 هزار نفر در قالب 2 میلیون 200 هزار خانوار زیرپوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و به عناوین مختلف از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.