به گزارش خبرنگار ایرنا تیم قزوین قهرمان این رقابت ها شد و تیم های کردستان به ترتبب در جایگاه دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفت. رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور با حضور 10 تیم از سراسر کشور از روز پنجشنبه در سریش آباد آغاز شده بود.
در این رقابت ها که با حضور کشتی گیرانی از استان های گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اصفهان، فارس، ایلام، زنجان، قزوین و کرمان برگزار شد، ورزشکاران در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92 ،97 و 125 کیلوگرم به رقابت پرداختند.
رده بندی انفرادی این رقابت ها هم به شرح زیر اعلام شده است.
در وزن 57 کیلوگرم سینا طاهرخانی (قزوین)، حمید کیوان (ایلام) وعلیرضا حیدری (کردستان) به ترتیب اول تا سوم شدند.
در 61 کیلوگرم رضا انتظاری (کردستان) اول شد، ابراهیم باباخانی (زنجان)، دوم و محمد بصیری (قزوین) به رتبه سوم این رقابت ها دست یافت.
در 65 کیلوگرم حسین کرمی (قزوین) به مقام اول این وزن رسید، مجید زارعی (کردستان) و علی غلامی (آذربایجان شرقی) به ترتیب دوم و سوم شدند.
در 70 کیلوگرم امیر طاها برغدای (کرمان)، مبین گراوند (ایلام) و محمدرضا عسگرپور (فارس) به ترتیب رتبه های اول تا سوم این وزن را به خود اختصاص دادند.
در 74 کیلوگرم سهیل پرسته (گیلان) اول شد، محمدرضا شهباز زاده (آذربایجان شرقی) دوم و هادی شرفبیانی (کردستان) رتبه سوم این وزن را به دست آورد.
در 79 کیلوگرم هم امیررضا طاهرخانی (قزوین)، شکور فاتحی (کردستان) دوم و سالار زمانی (آذربایجان شرقی) سوم شدند.
در وزن 86 کیلوگرم علی شیران (اصفهان) مقام نخست را کسب کرد، علی بیگلری (قزوین) دوم شد و رضا مجیدی مقدم (کردستان) هم به رتبه سوم رضایت داد.
در 92 کیلوگرم علیرضا صفویه (قزوین) اول، حسین رضا حاجیان (کردستان) دوم و علیرضا پوراسد (آذربایجان شرقی) سوم شدند.
در 97 کیلوگرم پویا افشار (گیلان) مقام نخست را کسب کرد، امیرحسین لایق (آذربایجان شرقی) و محمد امین عزیزی زاده (ایلام) به ترتیب دوم و سوم شدند.
در 125 کیلوگرم هم ابوالفضل رستم پور (گیلان) اول محمدرضا داداشی (زنجان) دوم و امیرمحمد طاهرخانی (قزوین) سوم شدند.
با توجه به نتایج حاصل از رقابت های انفرادی کشتی گیران در هر وزن، حکم و مدال و به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات در هر رشته کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.
پس از این مسابقات، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور هم از 29 مهر تا یک آبان در دهگلان استان کردستان برگزار می شود.
سال گذشته رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی گروه ب نوجوانان کشور نیز در بیجار برگزار شده بود.
7345/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.