به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یعقوب صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار اظهار داشت: کشوری اگر از نظر علمی، دانش فنی و پیشرفت نتواند رشدی داشته باشد بدون شک زیر بار سلطه قدرت های شیطانی خواهد رفت و اقتدار و سعادتی نخواهد داشت.
وی با اشاره به دوران قبل از انقلاب و وضعیت دانشجویان آن زمان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز بیش از چهار میلیون دانشجو در سراسر کشور به کسب علم و دانش اشتغال دارند.
امام جمعه موقت بیجار خاطر نشان کرد: دشمنان ملت و مردم مسلمان ایران اسلامی، در صدد انحصار علم و دانش هستند و نخبگان علمی کشور می توانند این تحریم ها را با توکل به خدا و ایمانی استوار دور بزنند.
حجت الاسلام صفری در بخش دیگری از خطبه ها به در پیش بودن ایام اربعین اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست هر چه در توان دارند، برای بهتر برگزار شدن اربعین این بزرگترین اجتماع جهانی تلاش کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از قیام عاشورا الگو گرفته و از آن تاثیر پذیرفته است، یادآور شد: امروز اگر می بینید سران استکبار از موفقیت های نظام اسلامی خشمگین هستند بخاطر قدرت و موفقیت انقلاب است.
حجت الاسلام صفری به برپایی موکب های اربعین حسینی برای خدمات رسانی به زائرین کربلای معلا اشاره کرد و گفت: در اربعین سال گذشته بیش از 500 نفر از زائران حسینی از کشورهای همسایه مسیر بیجار به مهران را برای این سفر معنویی خود انتخاب کرده اند که پیش بینی می شود امسال تعداد زائران بیش از این باشد.
شهرستان بیجار با جمعیتی حدود 89 هزار نفر در 140 کیلومتری شرق سنندج قرار دارد.
7350/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.