به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این طرح که به طور نمادین در دبیرستان دخترانه اسراء سنندج برگزار شد اظهار داشت: مدارسی که در قالب این طرح هوشمند شده اند جزو مدارس عادی و حاشیه ای هستند.
سید مهدی فرشادان این اقدام را به منظور کم کردن اختلاف بین مدارس کمتر برخوردار با مدارس برخوردار عنوان کرد و گفت: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح به میزان 10 میلیارد ریال بوده که از منابع دولتی در اختیار سازمان نوسازی مدارس کشور تخصیص یافته است.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فرسودگی مدارس استان افزود: از 2 هزار و 650 مدرسه استان، هزار مدرسه فرسوده و حدود 300 مدرسه آن مخروبه است.
فرشادان همچنین از پیگیری نمایندگان مجلس برای ساماندهی مدارس فرسوده خبر داد و اضافه کرد: با توجه به مصوبه مجلس، آموزش و پرورش می تواند از تغییر کاربری در راستای کسب درآمد استفاده کند.
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: با تصویب مجلس مدارسی که الگوی مصرف را رعایت کنند از پرداخت قبوض خود معاف می شوند.
7345/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.