فرهاد کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک هزینه ازدواج به صورت نقدی و به 2 هزار نفر از دختران و پسران زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.
وی افزود: کمک هزینه ازدواج به دختران نوعروس زیر پوشش این نهاد امسال تا سقف 20 میلیون ریال و برای پسران نیز براساس شرایط مالی و تا 10 میلیون ریال تعیین شده است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: کمک هزینه نوعروسان تنها مختص به دختران زیر پوشش این نهاد نیست بلکه زنان سرپرست خانواری که قصد ازدواج مجدد داشته باشند را نیز شامل می شود.
وی اظهار داشت: تعهد امسال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این حوزه پرداخت کمک هزینه ازدواج به 2 هزار نفر است و این مهم در نیمه نخست بصورت 100 درصدی محقق شد.
کاظمی با بیان اینکه میزان پرداختی کمک هزینه ازدواج در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 55 درصدی داشته است، افزود: در حال حاضر هیچ زوج پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در این نهاد نداریم.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره پیش از ازدواج در راستای ازدواج آگاهانه و جلوگیری از طلاق با همکاری مراکز مشاوره طرف قرارداد این نهاد از دیگر خدماتی است که با جدیت دنبال می شود.
معاون سلامت و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار داشت: امسال این نهاد در میان دستگاه های متولی حوزه جوانان استان به عنوان دستگاه برتر و الگو ساز در زمینه کمک به ازدواج جوانان معرفی شد.
در حال حاضر بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و از خدمات و حمایت های این نهاد در استان بهره مند می شوند.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.