شرمین شریفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه چندین سال از احداث پارک کودک می گذرد، ابنیه و دیوارهای آن فرسوده شده و امکان ریزش آن وجود داشت بنابراین ترمیم و بازسازی دیوارهای و معابر پارک در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه عملیات ترمیم و بازسازی آن امروز آغاز شده است، افزود: برای اصلاح و بازسازی این پارک عملیاتی نظیر 185 مترمکعب پی کنی، 350 مترمکعب خاکبرداری، پی سازی به متراژ 185 مترمکعب، 750 مترمکعب بنای سنگی، احداث سکو به متراژ 750 مترمکعب و احداث یک هزار متر مکعب کف فرش نیاز است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با اشاره به اینکه 2 هکتار از محدوده چهار هکتاری پارک کودک فضای سبز است، تاکید کرد: پس از پایان عملیات عمرانی این پارک اقدامات لازم در راستای توسعه و ترمیم فضای سبز آن نیز آغاز می شود.
وی یادآور شد: ترمیم و بازسازی این پارک به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت موجود جهت استفاده بهینه شهروندان و ارتقای زیبایی نما و جلوه دادن به منظر و فضای شهری انجام می شود.
شریفی ابراز امیدواری کرد با احداث فضای سبز و احداث سکو و بازسازی معابر پارک کودک بتوانیم در راستای رفع مشکلات این پارک و رضایتمندی شهروندان گام برداریم.
پارک کودک که در دامنه کوه آبیدر واقع شده یکی از تفرجگاه های سطح شهر است که همواره در فصول مختلف سال پذیرای شهروندان است.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت توسط سه ناحیه شهرداری اداره می شود و در این شهر علاوه بر پارک آبیدر با مساحت بیش از 260 هکتار در مجموع 90 بوستان عمومی و بوستان محله در نقاط مختلف شهر به وسعت 2 میلیون مترمکعب وجود دارد.
سرانه فضای سبز در این شهر 6 مترمربع برای هر شهروند و نصف میانگین سرانه فضای سبز در کشور است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.