به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار عثمان روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان اظهار داشت: سالانه نمایشگاه بین المللی کتاب با حضور اکثر کشورهای دنیا در اربیل برپا می شود که ما هم تلاش می کنیم همین پیام را به دنیا برسانیم.
وی افزود: در نمایشگاه فقط بحث خرید و تخفیف کتاب مطرح نیست بلکه برگزاری نشست و پنل های تخصصی و ارتباطاتی که شکل می گیرد از موضوعات حائز اهمیت در این رویداد است.
وی اضافه کرد: از چند سال گذشته اقلیم کردستان عراق در نمایشگاه های کتاب کردستان ایران مشارکت و حضور داشته است.
وی به نمایندگی از همه مسئولان و نویسندگان اقلیم کردستان از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران که هر ساله آنها را به حضور در این نمایشگاه دعوت می کنند، تشکر و قدردانی کرد.
معاون وزیر فرهنگ و جوانان اقلیم کردستان عراق با اشاره به اینکه ما در ایران خود را مهمان نمی دانیم و احساس غریبی نمی کنیم، افزود: با روحیه خوب و مردمی و کردستانی در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم.
سالار عثمان با بیان اینکه ما خواهان تقویت ارتباط و پیوند بیشتر با ایران هستیم، از نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حاضر در این نمایشگاه خواست زمینه حضور ناشران اقلیم کردستان عراق را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم کنند.
هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان از ١٨ تا ٢٣ مهر ٩٧ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج برگزار می شود.
٦٣٦ ناشر برای شرکت در این دوره از نمایشگاه کتاب در کردستان ثبت نام کردند که کتاب های خود را در ٢٣٠ غرفه به نمایش می گذارند که غرفه ها شامل ٢٠٥ مورد ویژه ناشران خارج از استان و ٢٥ غرفه برای ناشران استان است.
٤١٢ ناشر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و این دوره از نمایشگاه کتاب استانی با شرکت ٣٦٢ ناشر و نمایندگی داخلی شامل ١٩٥ ناشر مستقل، ١٥٧ناشر نمایندگی، ١٠ ناشر استانی و ٥٢ ناشر لاتین برپا می شود.
کتاب های این نمایشگاه با حداقل ٣٠ درصد تخفیف شامل ٢٠ درصد از طریق بن های خرید کتاب و تخفیف ١٠ درصدی ناشران عرضه می شود.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.