منصور لهونیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یکی از رسالت های اصلی هر دستگاه اجرایی را برگزاری دوره های آموزشی اعلام کرد و افزود: این دوره ها به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت افراد زیرمجموعه هر دستگاه و نهادی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: طی 6 ماهه نخست امسال 5 هزار و 523 نفر ساعت آموزش های مهارتی مرتبط با استاندارد در استان در قالب 26 دوره آموزشی ارائه شد.
مدیرکل استاندارد استان کردستان اضافه کرد: از تعداد مذکور، 10 دوره توسط اداره کل استاندارد و 16 مورد هم به همت شرکت های آموزشی وابسته برگزار شده است.
وی یادآور شد: این دوره های آموزشی ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، کارشناس آزمایشگاه های همکار، کارشناسان استاندارد و کارکنان دستگاه های اجرایی استان بوده است.
لهونیان اضافه کرد: علاوه بر این در 6 ماهه نخست امسال، 852 نفر ساعت آموزش استاندارد و کنترل کیفیت ویژه کارآموزان این اداره کل نیز ارائه شده است.
مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: برگزاری دوره های آموزشی ارائه شده توسط اداره کل و آزمایشگاه های همکار دارای تایید صلاحیت استاندارد بوده است.
در حال حاضر 260 واحد تولیدی در سطح استان کردستان تحت پوشش استاندارد است و 16 دفتر ارتباط با استاندارد هم در ادارات و دانشگاه های سطح استان راه اندازی شده است.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.