به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین خوش اقبال روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی اهواز اظهار داشت: امنیت برای ما مهم است اهل مذاکره و تعامل بر سر آن نیستیم چون تامین و حفظ امنیت در اولویت است.
وی به اقدامات قاطع سپاه و نیروهای امنیتی در برخورد با گروه های ضد انقلاب اشاره کرد و افزود: موشک باران مقر ضد انقلاب توسط سپاه به تلافی اقدام تروریستی در مریوان به خوبی نشان داد بر سر امنیت خود با هیچ جریانی و در هر جایی مماشات نخواهیم کرد.
معاون استاندار کردستان همچنین با اشاره به قرار گرفتن ایران اسلامی در یک جنگ اقتصادی نابرابر با دشمن تاکید کرد: همه باید پای کار باشند و تلاش کنیم کشور را از این شرایط سخت و دشوار تهدید و تحریم به سلامت عبور دهیم.
وی با اشاره به اینکه مسئولان در هر دستگاهی وظیفه دارند پای کار باشند و برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کنند، گفت: بی توجهی و عدم ورود به این مسایل از سوی برخی مسئولان توجیه پذیر و قابل قبول نیست.
خوش اقبال یادآور شد: مسئولیت به برکت خون مطهر شهدا و پیروزی انقلاب اسلامی به ماه سپرده شده است و باید در راستای توجه به خواسته ها و مطالبات به حق مردم تلاش و برنامه ریزی کنیم.
وی اضافه کرد: عدم مدیریت صحیح برخی مسئولان اجرایی باعث افزایش نگرانی مردم در حوزه مسایل اقتصادی و معیشیتی شده است دلیلی ندارد قبل از تحریم دشمن خود تحریمی کرده و مشکلات مردم را بیشتر کرد باید با روحیه جهادی و تفکر انقلابی به مقابل با جنگ نابرابر اقتصادی دشمن برویم.
معاون سیاسی استاندار کردستان اظهار داشت: باید نشاط، شادابی، امید بخشی و امید به آینده را در جامعه پمپاژ کرد و به جنگ مشکلات رفت نه اینکه با نا امید کردن مردم موجب افزایش نگرانی ها، به موج سواری دشمن کمک کرد.
وی افزود: باید اعتماد را به جامعه بر گردانیم چون سرمایه اصلی این کشور، مردم هستند و اگر حمایت و پشتیبانی ملت نباشد نمی توانیم مقابل دشمن بایستیم.
خوش اقبال یادآور شد: حضور و مشارکت همه جانبه و حداکثری مردم همیشه ضامن اقتدار و صلابت کشورمان بوده است لذا نگرانی نداشته باشیم و با همه توان برای خارج شدن کشور از فشار تحریم و تهدید تلاش کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در شرایط سخت همه جریان های سیاسی، گروه ها، احزاب و مردم در کنار هم هستند، گفت: امروز دفاع از دولت در واقع دفاع از حاکمیت و نظام است.
معاون استاندار کردستان تاکید کرد: در شرایط فعلی نباید بدنبال اختلافات سیاسی، حزبی و جناحی باشیم چون امروز اولویت حفظ نظام و اقتدار کشور است و برای تحقق این مسایل مهم همه باید تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی امروز کشور ناشی از اقدام دشمنان است، اظهار داشت: بخش بزرگی از مشکلات موجود بخاطر عدم مدیریت صحیح است و مدیران باید با الگو گرفتن از مدیریت در دفاع مقدس مقابل تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن بایستند و راهکار داشته باشند.
خوش اقبال افزود: ایران امروز دارای یک نظام مقتدر است که در مواقع نیاز نیروهای نظامی و امنیتی اش به خوبی می توانند از کشور و مردم در مقابل تهدیدات محافظت کنند.
وی با اشاره به حمله تروریستی شهر اهواز که منجر به شهادت عده ای هموطنان شد، اضافه کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حمله تروریستی روز چهارشنبه چهارم مهر ماه جاری ساعت 10 صبح با حضور اقضار مختلف مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، اصناف و بازاریان و طلاب علوم دینی در مسجد جامه سنندج برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه 31 شهریور، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد که یک کودک خردسال نیز در میان شهدا بود.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، هیات دولت روز دوشنبه همزمان با تشییع پیکر این شهدا را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.