سید احسن علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اقدامات اخیر آمریکا و اعمال تحریم علیه کشورمان و ایستادگی و مقاومت مردم و مسئولان مقابل توطئه های استکبار، دشمن چنین حملاتی را برای اخلال در نظم و امنیت ایران اسلامی بویژه در مناطق مرزی برنامه ریزی کرده است.
وی با بیان اینکه هدف اصلی مزدوران از اقدامات و ترورهای کوری که هر ازگاهی در مناطق مختلف اتفاق می افتد برهم زدن امنیت موجود در کشور است، افزود: اقدام تروریستی 2 روز پیش اهواز نیز با همین هدف بود و کوردلان جواب این حرکت خود را خواهند گرفت.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به اقتداری که در ابعاد مختلف دارد و با اقدامات و حملات کوبنده و استفاده از توان و قدرت خود انتقام خون شهدای این حمله تروریستی را می گیرد.
وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار کشور با اقدامات کوردلان خدشه دار نمی شود، گفت: جمهوری اسلامی همواره شاهد چنین اتفاقات و حوادثی بوده اما نه تنها در اراده کشور تاثیر منفی نداشته بلکه انسجام، همبستگی و اتحاد بیشتری در ملت ایجاد کرده است.
علوی اضافه کرد: ملت ایران با وفاداری و وطن پرستی که دارند هیچگاه تن به اغتشاش و اتفاقاتی که باعث گسیختگی و تفرق و تشدد در کشور شود نداده و از این پس نیز هوشیارتر از گذشته در مقابل توطئه دشمنان خواهند بود.
به گزارش ایرنا، حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه 31 شهریور، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد که یک کودک خردسال نیز در میان شهدا بود.
در پی این حادثه و به شهادت رسیدن 25 نفر از شهروندان خوزستانی، هیات دولت امروز دوشنبه همزمان با تشییع پیکر این شهدا را در کشور عزای عمومی اعلام کرد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.