به گزارش ایرنا، این نشریه به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی زانیار دلیری از ورزشی نویسان با سابقه کردستان منتشر می شود و سردبیری آن بر عهده عادل خلیلیان است.
این دو ورزشی نویس در انتشار ویژه نامه خبر ورزشی استان کردستان با یکدیگر همکاری داشتند که بنا به گفته زانیار دلیری از این به بعد تنها نشریه «پاله وان» را منتشر می کنند.
در نخستین شماره «پاله وان» مطالبی از پرویز داراپور پیشکسوت فوتبال و اشرف هدایت نژاد پیشکسوت رشته ورزشی کشتی دیده می شود.
این شماره از نشریه مطلبی از دیدار و گفت و گو با محمد پیرظهیری نخستین مدیر تربیت بدنی کردستان بعد از انقلاب اسلامی را نیز منتشر کرده است.
به گفته مدیر مسئول پاله وان، این نشریه در هشت صفحه منتشر می شود که هفت صفحه آن به ورزش و یک صفحه نیز به حوزه فرهنگی اختصاص دارد.
زانیار دلیری اظهار داشت: در نظر داریم پس از یک سال که مهلت تعیین شده قانونی است شیوه انتشار نشریه از دو هفته نامه را به یک هفته نامه تغییر دهیم.
«به هیز» به عنوان نخستین نشریه ورزشی استان در حوزه ورزش در آذرماه 91 به جرگه مطبوعات استان کردستان پیوست و اکنون «پاله وان» دومین نشریه تخصصی ورزشی است که به جمع نشریات این استان اضافه می شود.
در این مدت ویژه نامه روزنامه خبر ورزشی نیز در استان کردستان منتشر می شد، خبر ورزشی یک روزنامه با گستره سراسری است که در برخی از استان ها ویژه نامه منتشر می کند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.