حامد جولایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون به این تعداد پروژه بیش از 119 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده و برای اجرای آنها هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این پروژه ها از یک تا 95 درصد پیشرفت دارند، افزود: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ارزش افزوده تامین شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: تا پایان سال جاری، 14 پروژه ورزشی در این استان با اعتباری بیش از 150 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار تلاش می شود این پروژه ها در کمترین زمان به بهره برداری برسند، یادآور شد: زمین چمن ورزشگاه استقلال، سالن های سقف کوتاه روستاهای سراب قامیش، باباریز، آرندان، دزج و مالوجه از جمله این طرح ها است.
جولایی با بیان اینکه ابتدای دولت تدبیر و امید 140 پروژه ورزشی نیمه تمام در کردستان وجود داشت، اضافه کرد: 110 مورد از این پروژه ها افتتاح شد و تلاش می شود باقی طرح های نیمه تمام نیز تا پایان سال 98 تکمیل و به بهره برداری برسد.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به اختصاص 45 میلیارد ریال اعتبار برای احداث اماکن ورزشی در مریوان از سوی فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: قرار است این اعتبار برای آغاز ساخت خانه های تکواندو و بوکس، پیست تارتان، هتل ورزش و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی اختصاص پیدا کند.
بیش از 62 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و 48 هیات ورزشی در کردستان در رشته های مختلف مشغول به فعالیت هستند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.