مسئول نمایندگی روزنامه کیهان در کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت این ضایعه به اصحاب رسانه استان گفت: دلاوری از سال 69 فعالیت و همکاری خود را با روزنامه کیهان در بخش ورزشی آغاز کرد.
سلیمان الله مرادی با اشاره به اینکه دلاوری از خبرنگاران متخصص حوزه ورزشی کردستان بود، اظهار داشت: در سال های 75 و 76 او علاوه بر حوزه ورزش در دیگر حوزه ها هم فعالیت کرد.
وی تاکید کرد: این خبرنگار فعال و توانمند استان کردستان حدود 6 سال اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کلیوی در بستر بیماری افتاد و از فعالیت در عرصه رسانه فاصله گرفت.
الله مرادی با اشاره به اینکه ابراهیم دلاوری با تمام توان و انرژی در حوزه رسانه استان کار می کرد، افزود: سال 96 با توجه به سابقه کاری و خدمتی که داشت به عنوان خبرنگار از موسسه کیهان بازنشسته شد.
ابراهیم دلاوری متولد سال 1337 در شهرستان قروه است که از دوران جوانی وارد عرصه رسانه شد و سال ها از عمر خود را در این حوزه سپری کرد و امروز بعد از چند سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری کلیوی در سن 60 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کردستان در گذشت این همکار رسانه ای را به اهالی مطبوعات و فعالان حوزه خبر این استان تسلیت می گوید.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.