شهاب وحیدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درآمد این شرکت در مدت پنج ماه 16،6 درصد افزایش یافته است و این شرکت در حوزه کیفیت جابجایی مرسوله ها، برای اولین بار جایگاه ششم کشوری را در مردادماه به دست آورد.
مدیرکل پست کردستان با بیان اینکه به هیچکدام از ادارات دولتی استان بدهکار نیستیم، یادآور شد: از برخی ادارات و سازمان های استان، مطالباتی داریم که ما را با مشکلاتی مواجه کرده و امیدواریم این ارگان ها هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند.
وحیدیان خواهان همکاری بیشتر مجموعه مدیریت حوزه ارتباطات با پست در جهت جذب ترافیک و درآمد شد و تاکید کرد: انتظار داریم ادارات، امور کاری نیابتی خود را به صورت کامل به پست واگذار کنند.
مدیرکل پُست کردستان تاکید کرد: تلاش این شرکت جابجابی مرسوله های پستی با بهترین کیفیت و کمترین آسیب است و در این حوزه به تجربه کافی رسیده است.
به گزارش ایرنا، 191 دفتر پست روستایی، 190 دفتر پست شهری و 27 نمایندگی پست در استان کردستان مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.
همچنین یک هزار و 700 نقطه تماس مردم با پست، تعداد 20 صندوق پستی شخصی هوشمند و 268 صندوق پستی شخصی غیرهوشمند نیز در استان فعال است.
7355/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.