به گزارش خبرنگار ایرنا جلال قلعه شاخانی روز سه شنبه در نشست ستاد برنامه ریزی همایش قرآنیان استان اظهار داشت: این همایش به منظور تقدیر از نخبگان قرآنی استان که سال های متمادی از عمر خود را وقف قرآن و کلام وحی کردند، برگزار می شود.
وی اضافه کرد: رونمایی از سند توسعه قرآنی استان که براساس نظر و رأی فعالان و بزرگان قرآنی استان تنظیم شده است، نیز همزمان با این ویژه برنامه پیش بینی شده است.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کردستان ، تهیه سند توسعه فعالیت های قرانی استان را گامی مثبت در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی استان دانست و افزود: اگر مسیر حرکت ما در استان براساس اهداف این سند باشد به طور قطع پیشرفت خواهیم کرد.
قلعه شاخانی اضافه کرد: توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و حمایت از موسسه های که در این زمینه فعالیت می کنند، از اولویت ها و در دستور کار این اداره کل است.
وی اظهار داشت: قرآن بهترین نجات بخش انسان ها از گمراهی و ضلالت است و بشریت را از تاریکی و انحراف رها می سازد بنابراین باید بر توسعه و ترویج بیشتر فعالیت های قرآنی تاکید کنیم.
در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگانی از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و صدا و سیمای مرکز استان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، در خصوص هر چه باشکوه برگزار شده همایش بزرگ قرآنیان استان بحث و تبادل نظر شد.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.