حیدر مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر در پردیس سینمایی بهمن سنندج فیلم های آخرین بار سحر را کی دیدی، پشت دیوار سکوت، شعله ور، همه چی عادیه، تنگه ابوقریب و هزارپا و در سینما آزادی بیجار آخرین بار کی سحر را دیدی و تنگه ابوقریب برروی پرده سینما است که در تمامی سانس ها بصورت نیم بها عرضه می شود.
وی افزود: همچنین با همکاری حوزه استان، انجمن سینمای جوانان دفتر سنندج و انجمن فیلم کوتاه ایران منتخبی از فیلم های کوتاه خانه سینما امروز 21 شهریور ساعت 19:30 در سالن شماره 2 سینما بهمن به صورت رایگان به نمایش گذاشته می شود.
مدیرامور سینمایی حوزه هنری کردستان در ادامه با بیان اینکه بالا بردن کیفیت سالن های نمایش و شیوه اکران فیلم ها منجر به افزایش مخاطبان سینما در استان شده است، گفت: از اول امسال تاکنون از نظر فروش و ارائه خدمات به مخاطبان نیز با رشد قابل توجهی نسبت به پارسال مواجه شده ایم.
وی اکران فیلم های ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، اکران فیلم های برتر سینمای جهان،اکران فیلم های گروه هنر و تجربه، اکران همزمان و به روز فیلم های سینمایی، طرح شماره صندلی، فروش اینترنتی و امکان انتخاب صندلی توسط تماشاچی، استفاده از فضای مجازی و اطلاع رسانی لازم و به موقع به مخاطبان از جمله اقدامات انجام شده حوزه هنری در سینماهای استان بویژه پردیس بهمن است.
به گزارش ایرنا در حال حاضر پردیس سینمایی بهمن سنندج با ظرفیت 759 صندلی در قالب سه سالن نمایش فیلم و سینما آزادی بیجار با ظرفیت 285 صندلی در قالب یک سالن نمایش فیلم در سانس های مختلف فیلم های برتر سینمای ایران را به نمایش می گذارند.
در سال 1379 در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود که 21 شهریور ماه به عنوان 'روز ملی سینما' شناخته شد و هر سال جشن خانه سینما در این روز برگزار می شود و 21 شهریور ماه به عنوان روزی نمادین وارد تقویم شد.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.