سردار محمدحسین رجبی روز دوشنبه در جلسه آموزش فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج کارمندان، اظهار داشت: سپاه اتاقی که جلسه سران گروهک ها در پایگاهی که قبلا متعلق به رژیم بعث و بسیار مستحکم بوده را به طور دقیق مورد هدف قرار داد و این اقتدار نظام را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: موشک های نقطه زن یک توانایی و امکانی است که امروز مردم ایران خود به آن دست یافته اند، در غیر این صورت کشورهای دارنده این تکنولوژی، آن را به ایران نمی دادند.
سردار رجبی افزود: هرکسی و گروهی بخواهد امنیت نظام را برهم زند با آن برخورد می کنیم چه گروهکی کوچک چه کشوری همچون آمریکا باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر در زمان جنگ حضور فعال در جبهه مورد توصیه بود، امروز کمک به دولت و مردم توصیه می شود.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خطاب به بسیجیان و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم را کم و به پیشبرد روند امور کمک کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنان 40 سال توطئه کردند و شکست خوردند اضافه کرد: مطمئن باشید از این گردنه هم مثل گذشته سربلند و پیروز بیرون خواهیم آمد.
سردار رجبی اظهار داشت: پایگاه های بسیج، فرماندهان پایگاه و بسیجیان باید چاره ساز مشکل مردم در ادارات باشند و چراغ امید مردم در آن دستگاه شوند.
6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.