به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن مرادنیا روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: هرگونه مشکلی در این فضاهای آموزشی خطری برای خانواده هایی است که فرزندانشان را برای فراگیری علم و دانش به آموزش و پرورش می سپارند.
وی با بیان اینکه وجود 110 مدرسه تخریبی در استان شرایط نامناسبی را در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد می کند، افزود: رفع مشکلات موجود و ساماندهی این فضاهای آموزشی نیازمند کار جهادی است.
استاندار کردستان تاکید کرد: مسئولان آموزش و پرورش استان و نمایندگان مجلس باید تلاش کنند در سطح وزارتخانه اعتبارات جهشی خوبی برای رفع مشکلات حوزه آموزشی بوی‍‍ژه ساماندهی فضاها ایجاد کنند تا دانش آموزان با خیالی آسوده به امر تحصیل بپردازند.
وی همچنین با بیان اینکه با جذب همکاری بانک ها و همچنین کمک های خیرین می توان در این راستا گام های بلندی برداشت، از مسئولان دستگاه های مختلف خواست با وسعت نظر به رفع مشکلات آموزش و پرورش کمک کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان نیز در این نشست گفت: برخی از پروژه های آموزشی در استان وجود دارند که تنها با کمک اندکی می تواند به بهره برداری برسد لذا می طلبد تمامی دستگاه ها در این زمینه همکاری داشته باشند.
بهرام نصراللهی زاده با بیان اینکه در راستای رفع مشکلات فضاهای آموزشی آمادگی کامل داریم اعلام کرد: این آمادگی در سازمان وجود دارد که هر پروژه آموزشی در سطح استان که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد با ترک تشریفات، اعتبار به آن اختصاص داده شود.
در سال تحصیلی (97 - 96) 285 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی مشغول به تحصیل بودند.
7348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.