سرهنگ عیسی گوهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 23 شب گذشته روی داد و علت آن عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.
وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 35 جاده سنندج - مریوان نزدیکی روستای تودارملا روی داد، اضافه کرد: یک زن که همراه راننده بود در این حادثه جان خود را از دست داد و راننده نیز مصدوم شد.
سرهنگ گوهری یادآور شد: چهارشنبه هفته گذشته نیز بر اثر واژگونی یک خودرو در یکی از جاده های فرعی شهرستان دیواندره 2 نفر جانباخته بودند.
بر اساس آمار پزشکی قانونی استان کردستان سال گذشته بر اثر تصادفات رانندگی 388 نفر جان خود را در کردستان از دست دادند که در مقایسه با سال قبل از آن 3.7 درصد رشد داشته است.
بر اساس همین آمار در سال گذشته شاهد مصدومیت 6 هزار و 949 نفر بر اثر تصادف رانندگی در کردستان بودیم که نسبت به سال ما قبل از آن که پنج هزار و 624 نفر مصدوم شده بودند میزان مصدومیت ناشی از تصادفات 23.6 درصد رشد داشته است.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.