شاهو جوانمردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اغلب شرکت کنندگان در اردوی تیم ملی از لحاظ رکوردی در سطح پایینی قرار دارند و پیشرفت آنان نیازمند بازه زمانی بیشتری است.
وی پیشرفت وزنه برداران نوجوان حاضر در اردو را مستلزم برگزاری اردوهای مستمر دانست و افزود: اغلب این وزنه برداران در سن پایه و 15 و 16 ساله هستند و پیش از این در سطح قهرمانی کار نکرده اند به همین خاطر حداقل نیاز به یکسال تمرین زیر نظر مربیان دارند.
جوانمردی از برگزاری مسابقات جهانی وزنه برداری نوجوانان جهان در آمریکا در اسفند امسال خبر داد و تاکید کرد: با توجه به بالا بودن سطح این مسابقات نباید انتظار موفقیت ملی پوشان کشورمان و کسب مدال را در بخش تیمی داشت البته در بخش انفرادی امید برای موفقیت بیشتر است.
مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان با اشاره به اینکه هم اکنون اردوی تیم ملی در منطقه چمخاله استان گیلان در حال برگزاری است، یادآور شد: تلاش می کنیم به صورت مستمر و تا قبل از برگزاری مسابقات جهانی آمریکا چند اردوهای آمادگی برگزار کرده تا سطح آمادگی وزنه برداران نوجوان ارتقا یابد.
وی همکاری فدراسیون با تیم ملی را با وجود کمبود منابع مالی قابل قبول دانست و گفت: از آنجایی که امکانات و تجهیزات ورزشی موجود قدیمی است امیدواریم فدراسیون برای تجهیز سالن تمرینی تیم ملی نوجوانان به وسایل جدید وزنه برداری اقدام کند.
به گزارش ایرنا، شاهو جوانمردی 24 مرداد امسال از طرف فدراسیون وزنه برداری کشورمان به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان انتخاب شد او همزمان ریاست هیات وزنه برداری استان کردستان را نیز بر عهده دارد.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.