به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ حسن عسگری روز شنبه در آیین آغاز عملیات ساخت یکی از این واحدها در روستای چنو از توابع بخش مرکزی سنندج اظهار داشت: ساخت 10 واحد مسکونی را از امروز به صورت همزمان آغاز می کنیم.
وی با اشاره به اینکه هزینه ساخت هر واحد مسکونی 500 میلیون ریال است، اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این واحدها از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه تامین و هزینه می شود.
سرهنگ عسگری افزود: قرار بود ساخت تمام 250 واحد مسکونی امسال به پایان برسد که بدلیل کمبود اعتبار تنها 50 واحد آن را پایان امسال ساخته و تحویل می دهیم.
وی با بیان اینکه متراژ هر واحد مسکونی 50 مترمربع است، تاکید کرد: رسیدگی به امور مستضعفین مورد تاکید امام (ره) بود و سپاه نیز در این راستا به یاری این قشر شتافته است.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج با اشاره به فعالیت های محرومیت زدایی سپاه یادآور شد: از ابتدای امسال یک هزار و 724 بسته معیشتی با هزینه 2 میلیارد و 586 میلیون ریال از سوی قرارگاه محرومیت زدایی در میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.
سرهنگ عسگری گفت: در این مدت همچنین 266 دست انواع پوشاک با 400 میلیون ریال و 450 جفت کفش با 330 میلیون ریال اعتبار خریداری و میان محرومین منطقه توزیع شده است.
فرمانده سپاه ناحیه سنندج اظهار داشت: توزیع 450 دست لباس گرم و 450 مورد لوازم و التحریر هر کدام با هزینه 670 میلیون ریال از دیگر اقدامات سپاه در سال جاری در حوزه محرومیت زدایی است.
وی افزود: 68 مورد جهیزیه به مبلغ هر کدام 50 میلیون ریال و اجرای 90 پروژه محرومیت زدایی به ارزش 15 میلیارد ریال از دیگر اقدامات سپاه سنندج در سال جاری است.
سرهنگ عسگری یادآور شد: 35 گروه جهادی در قالب گروه های دانش آموزی، فرهنگیان، مهندسین، جامعه پزشکی، بسیج کارگری و کارمندی تا پایان شهریور در مناطق حاشیه ای شهر سنندج به ارائه خدمات زیباسازی مدارس، اجرای کلاس های تقویتی و نوسازی مسکن محرومین مشغول هستند.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.