به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، جلال قلعه شاخانی اظهار داشت: 9 فیلم این جشنواره از 10 شهریور به مدت پنج روز در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شود.
وی با بیان اینکه فیلم های این جشنواره در 2 سانس برای علاقه مندان به روی پرده می رود، افزود: این فیلم ها در طول برگزاری جشنواره هر روز در ساعت 17:30 و 19:30 اکران می شود.
قلعه شاخانی با اشاره به لیست فیلم های این جشنواره در سنندج یادآور شد: فیلم های شازده کوچولو، قهرمان کوچک، اردک لی، مرغ فلفلی، لکنت، سوم شخص غایب، آهوی پیشونی سفید 2، پرنسس طلسم شده و آخرین داستان به نمایش در می آید.
وی تاکید کرد: در بخش جنبی نیز پنج فیلم خاطره انگیز و ماندگار شهرموش‌ها 1، کلاه قرمزی و پسرخاله، گلنار، پاتال، آرزوهای کوچک و دزد عروسک‌ها نیز از 10 تا 14 شهریور هر شب ساعت 22 در سینما روباز پارک جنگلی آبیدر با هدف ایجاد فضای شور و نشاط اجتماعی اکران می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برگزاری همزمان جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در ادامه سیاست‌ های سازمان سینمایی مبنی بر عدالت فرهنگی، گسترش فضای شادی و نشاط جشنواره به سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.
قلعه شاخانی اضافه کرد: ایجاد زمینه مناسب برای توجه بیشتر به سینمای کودک و نوجوان و همچنین ایجاد امکان برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم در جهت استفاده از برنامه‌های این جشنواره از دیگر اهدافی است که در اکران همزمان این جشنواره در استان ها دنبال می شود.
به گزارش ایرنا، پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی غرب کشور با سه سالن سینمایی، گالری، کلاس های آموزشی، کافی شاپ و دیگر فضاهای جانبی با امکان پخش دالبی و سیستم های پیشرفته سرمایشی و گرمایشی در سنندج، 759 صندلی دارد.
سینما روباز آبیدر سنندج هم به عنوان بزرگترین سینمای روباز خاورمیانه شناخته می شود.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.