به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی اظهار داشت: تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی یکی از رسالت های شرکت است که با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی به نحو مطلوبی صورت می گیرد.
یاسمی با اشاره به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده های نفتی در تاسیسات انبارهای نفت منطقه و ابراز اطمینان از سوخت رسانی به بخش کشاورزی تا اتمام دوره افزود: سوخت بخش کشاورزی توسط 190 فروشندگی نفتگاز در روستاها به کشاورزان تحویل داده می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به اجرای طرح الکترونیکی شدن توزیع نفت سفید مورد نیاز خانوارهای روستایی در استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تحقق حقوق شهروندی و کسب رضایتمندی مشتریان انجام می شود.
یاسمی با بیان اینکه هم اکنون تعداد 28 هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید هستند، تاکید کرد: این شرکت با مهیا کردن زیرساخت های لازم خواستار اجرای توزیع الکترونیکی نفتگاز ادوات کشاورزی در استان است.
وی با اشاره به اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی توسط کارشناسان این منطقه در سطح روستاهای استان و حذف بیش از سه هزار و 500 دستگاه تراکتور از چرخه دریافت سوخت گفت: در حال حاضر 26 هزار دستگاه تراکتور در روستاهای استان فعال هستند.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 جایگاه CNG در بخش عرضه سوخت مورد نیاز به مردم خدمات رسانی می کنند.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.