تسهیلات ویژه بانکی برای سربازان وظیفه/ جدول

در طرح سرباز وطن بانک سپه این شرایط فراهم‌شده تا مشمولان وظیفه با شرایط خاص و ویژه تا سقف 10 میلیون تومان از تسهیلات برخوردار شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در طرح سرباز وطن بانک سپه با ورود مشمولین به این طرح بخشی از نیازهای تسهیلاتی این افراد پس از پایان خدمت وظیفه به نسبت میزان سپرده‌گذاری تأمین می‌شود و شعب بانک سپه در زمان افتتاح حساب باید ضمن اطلاع‌رسانی به مشمولین در خصوص این طرح به افتتاح حساب در منوی مخصوص در سیستم شعب اقدام کنند.
 

افتتاح حساب سربازان وظیفه در بانک سپه

افراد مشمول خدمت در نیروهای مسلح برای تکمیل و دریافت دفترچه اعزام به خدمت الزاماً باید ضمن افتتاح حساب در یکی از شعب بانک سپه، شماره‌حساب خود را جهت درج در دفترچه اعزام برای واریز و پرداخت حقوق در حین خدمت وظیفه به سازمان نظام‌وظیفه اعلام کنند.
 

 شرایط دریافت تسهیلات طرح سرباز وطن

در طرح سرباز وطن هیچ‌گونه محدودیتی به‌منظور افتتاح حساب و دریافت تسهیلات برای مشمولین وجود ندارد و سربازان می‌توانند پس از پایان دوران خدمت وظیفه و پیوستن به بازار کار به‌صورت مدیریت‌شده و بهینه از تسهیلات متعلقه استفاده کنند. حساب مربوط به طرح سرباز وطن در سه قالب حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری بدون دسته‌چک و سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت) افتتاح می‌شود.
 

میزان تسهیلات طرح سرباز وطن

میزان تسهیلات دریافتی مشمولین در طرح سرباز وطن بر مبنای میانگین حداقل موجودی حساب و امتیاز کسب‌شده در طی دوره سپرده‌گذاری به‌صورت سیستمی محاسبه می‌شود. حداقل مدت‌زمان سپرده‌گذاری برای اخذ تسهیلات بانکی 21 ماه (معادل زمان خدمت نظام‌وظیفه) و محاسبه امتیاز دریافت تسهیلات برای هر حساب حداکثر 60 ماه پس از زمان سپرده‌گذاری توسط سیستم انجام‌شده و پس‌ازآن امتیاز برای آن حساب منظور نخواهد شد.
 

سود تسهیلات طرح سرباز وطن چقدر است؟

رقم تسهیلات بانکی طرح سرباز وطن بین 2 تا 10 میلیون تومان و با توجه به نوع حساب، به‌صورت نقدی و یا کارت اعتباری خواهد بود. نرخ سود تسهیلات طرح سرباز وطن نیز مشابه با نرخ سود تسهیلات جاری و با شرایط مندرج در جدول زیر محاسبه خواهد شد.
 

 
نوع حساب
میزان تسهیلات متعلقه
(بر اساس میانگین سپرده طی دوره توقف)
 
نوع تسهیلات اعطائی
حداکثر تسهیلات قابل پرداخت
(به تومان)
حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز 2 برابر قرض‌الحسنه 2٫000٫000
حساب‌جاری 
بدون دسته‌چک
7 برابر مرابحه (کارت اعتباری) 15٫000٫000
سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت 3.5 برابر مرابحه (کارت اعتباری) 10٫000٫000

 

دیدگاه تان را بنویسید