قیمت طلا و سکه در 6 فروردین

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۲۹ هزار و ۸۴۴ تومان ارزش‌گذاری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس کارودرآمد جی پلاس، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲میلیون و  ۴۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلا و ارز و سکه ۶ فروردین

قیمت طلای ۱۸عیار هم  ۴۲۹ هزار و ۸۴۴ تومان ارزش‌گذاری شده است معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۱۶ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت فروش دلار نسبت به روز قبل  تغییری نداشته اما قیمت خرید ۵۰ تومان کاهش یافته است.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۸۵۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به روز قبل  تغییری نداشته اما قیمت خرید ۵۰ تومان کاهش یافته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید