به گزارش ایرنا ، اقبال عباسی روز سه شنبه در آیین بهره برداری متمرکز از 47 طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی شهرستان شهرکرد در فرهنگسرای مرکز استان افزود: دولت یازدهم و دوازدهم در سخت ترین شرایط اقتصادی، امور اجرایی را بدست گرفت و با مدیریت عالمانه و تعامل با کشورهای دیگر برای توسعه تجارت بین المللی پیش رفت.
وی، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی را بی نظیر دانست و تصریح کرد: طبق آمار رسمی در چهارمحال و بختیاری بیش از 80 درصد از زیر ساخت های آموزشی، ارتباطات، بهداشت و درمان ،کشاورزی و اجرای شبکه های آب برق ، تلفن ،اینترنت و گاز طبیعی در دوران انقلاب اسلامی اجرایی شده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری خدمات انجام شده در 5 سال گذشته این استان را نیز وصف ناپذیر داست و تاکید کرد: اجرای بیش از دو هزار و 9 پروژه گروژه دولتی با اعتباری افزرون بر 35هزارمیلیارد ریال و عملیاتی شدن 317 پروژه بخش خصوصی با اعتباری افزون بر 32هزارمیلیارد ریال ، نشان از حمایت دولت تدبیر و امید از مردم این خطه است.
به گزارش ایرنا، در این آیین 47 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و زیرساختی به مناسبت هفته دولت با 455میلیارد و 670 میلیون ریال اعتبار هزینه بهره برداری شد.
از دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.