به گزارش ایرنا، علی دارابی شنبه شب در آیین گشایش بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای مراکز استانها در منطفه «چغاخور» بلداجی در شهرستان بروجن افزود: رسانه ملی مطالبات به حق مردم را از طریق پرسشگری از مسئولان پیگیری می کند، از این رو پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برقرار کرده است.
وی معرفی دستاوردهای دولت و نظام را دز راستای خنثی کردن توطیه دشمنان دانست و گفت: انعکاس دستاوردهای دولت و نظام به منزله این نیست که صدا و سبما دولتی است بلکه انعکاس آن باعث امید در بین مردم و ناامیدی دشمنان است.
وی تصریح کرد: امسال جشنواره بیست و یکم با چهلمین سال انقلاب اسلامی همراه شده است، انقلابی که عزت، استقلال و مشارکت و مردمسالاری دینی و جمهوریت را در سایه اسلامیت به ارمغان آورده است.
دارابی گفت: این همه موفقیت با وجود تحریم ها و توطیه ها و کارشکنی دشمنان و نقض پیمان هایی که خودشان متعهد به انجام آن شدند و تحریم ها را تشدید کردند، به دست آمده است.
معاون صدا و سیما افزود: مطالباتی از گذشته و حال مردم دارند که این مطالبات به حق است و صدایی است که باید شنیده شود.
وی تصریح کرد: مسئولان در 40 سال اخیر با تلاش شبانه روزی، کارهای بزرگی برای مردم و سازندگی و آبادانی انجام داده اند که البته برخی از شعارها و صداها ارتباطی با مطالبات مردم ندارد و فریاد دشمن است و صدا و سیما باید زبان مردم برای بیان مطالبات بحق و در کنار و همراه مردم باشد.
وی گفت: نباید از انگ دولتی شدن صدا و سیما هراس داشت، زیرا صدا و سیما انعکاس خدمات دولت را در راستای امید آفرینی و خثتی کردن توطئه دشمن که به دنبال ناامیدی است،انجام می دهد.
وی افزود: ویژگی های انقلاب اسلامی این است که دولت ها با گرایش های مختلف می آیند و می روند و نظام اسلامی از آنها حمایت می کند و زیر چتر خود نگه می دارد و حمایت می کند.
دارابی جشنواره بیست و یکم را جشنواره همدلی عنوان کرد و گفت به لحاظ قدمت با شناسنامه ترین و شناخته ترین جشنواره برای کشف استعدادها و امید و کسب تجارب برگزاری این جشنواره هاست.
به گزارش ایرنا، در طول برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانها، ظرفیت های چهارمحال و بختیاری در تمامی حوزه ها در 150 شبکه رادیو و تلویزیون برای مخاطبان معرفی خواهد شد.
در این جشنواره از 15 هنرمند کشور، هنرمندان استان و خانواده شهدا تجلیل شد.
حدود 10 هزار اثر به جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما ارسال شده که 5 برابر دوره های گذشته است، همچنین 128 داور از جمله هنرمندان عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی آثار رسیده به جشنواره را مورد ارزیابی و داوری قرار می دهند.
بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیمای سوم تا پنجم شهریورماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
2096/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.