به گزارش ایرنا، حسین تاجیک روز شنبه در جریان بازدید از میراث فرهنگی و جاذبه های گردشگری شهرستان های کوهرنگ و فارسان افزود: این استان از فرصت های مطلوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.
وی وضعیت توزیع پذیری استان در جذب گردشگر خارجی را نیز مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: انجام اقدامات کارشناسی برای معرفی این جاذبه ها در سطح ملی و بین المللی ضروری است.
نماینده مردم شهرستان کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار داشت: توسعه گردشگری از برنامه ها و سیاست های قابل تقدیر دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.
علی کاظمی باباحیدری ادامه داد: البته برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان بخصوص شهرستان فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ تقویت بیشتر زیرساخت ها باید در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این بازدید اظهار داشت: این اداره کل برای جذب سرمایه گذاران بویژه در حوزه گردشگری بسته های کارشناسی و علمی تهیه و تدوین کرده است.
بهمن عسگری سوادجانی از آمادگی میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان برای جذب و حمایت از سرمایه گذاران خبر داد.
به گزارش ایرنا، آبشار شیخ علیخان، دشت لاله های واژگون ،تونل کوهرنگ، چشمه دیمه و پیرغار از جاذبه های مهم گردشگری شهرستان های فارسان و کوهرنگ به شمار می رود.
شهرستان فارسان در 35 کیلومتری و کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.