به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، روحیه انقلابی و جهادی این دو شهید بزرگوار برای حل مشکلات کشور را نمونه بارز از ویژگی دولت های مردمی برشمرد.
وی افزود : مردمداری و تواضع، استکبارستزی و تاکید بر ظرفیت های داخلی از دیگر ویژگی های حاکم در دولت آغازین انقلاب بود که امروزه کمتر مورد توجه است.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: پرهیز از نگاه های حزبی و جناحی عامل مهم دیگری است که در زمینه عمل به وظایف و تکالیف باید مورد توجه مسئولان واقع شده و در این دام گرفتار نشوند.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات کنونی کشور ناشی از سوء تدبیری هاست، تصریح کرد: تمامی مشکلات اقتصادی عصر حاضر از تحریم ها نشات نمی گیرد و در نبود مدیریت درست اقتصادی، سیاسی و عدم برنامه ریزی مدیرانه موارد ریشه دارد.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به اعلام امادگی 5 هزار جوان در قالب ارسال نامه به رهبر برای بهره گیری از ظرفیت جوانان در رسیدگی به امور و مشکلات کشور ، بر واگذاری اموری که توسط این قشر قابل پیگیری است ، تاکید کرد.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: دشمن با سیاه نمایی وضع موجود و ایجاد شکاف بین روحانیت و مردم درصدد ناامید کرن آنان از نظام جمهوری اسلامی است .
وی افزود: به این منظور دولتمردان امور را به افراد توانمند بسپارند و مجلس نیز بیش از گذشته از دولت مطالبه و بر اجرای صحیح امور نظارت کند.
وی همچنین از اقدامات اخیر دستگاه قضا در برخورد با متخلفان اقتصادی تقدیر و تداوم آن را خواستار شد .
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.