به گزارش ایرنا، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در شب فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری تحت عنوان 'جشنواره ملی چارسوق' در محل برج میلاد تهران افزود: گردشگری، سلسله ای از پتانسیل ها و جاذبه هاست که برای رسیدن به منفعت اقتصادی و توانمندسازی جوامع محلی نیاز به معرفی دارد.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره ها به بهانه های مختلف یکی از فرصت هایی است که می تواند بهترین تبلیغ برای گردشگری باشد.
عباسی تصریح کرد: در جشنواره های فرهنگی، شهروندان نقاط مختلف کشور با فرهنگ، هنر، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری استان مهمان به صورت گفتاری و حضوری آشنا می شوند که این امر از تاثیرگذارترین نوع تبلیغات در این حوزه محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به جاذبه های گردشگری این استان تصریح کرد: پتانسیل های گردشگری استان بر پایه مفاخر و مواهب طبیعی استوار است و از سوی دیگر با توجه به جغرافیای این خطه، اقلیم های متفاوتی را در استان شاهد هستیم که برای سلایق مختلف گردشگران مطلوب است.
عباسی، مجموعه جشنواره چارسوق که با همت سازمان میراث فرهنگی و مجموعه برج میلاد تهران برگزار می شود را مدخلی برای ورود گردشگران تهرانی به استان ها دانست و افزود: این جشنواره ها کلکسیونی از پتانسیل های گردشگری ایران است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با حضور در بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران در مصلی امام خمینی (ره) که با رویکرد حمایت از کالای ایرانی در تهران برگزار شد از بخش های مختلف این نمایشگاه دیدن کرد.
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.