به گزارش ایرنا، مراد کاظمی شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در شرایط کنونی کشور می توان گفت هیچ حزبی پایگاه مردمی ندارد که بخشی از این موضوع به عملکرد احزاب باز می گردد و بخش دیگر آن به نامهربانی هایی که نسبت به احزاب روا داشته شده مربوط می شود.
وی ادامه داد: انصاف نیست که همه مشکلات کشور را به عملکرد احزاب ربط داد و آنها را مقصر اعلام کرد چرا که در این صورت اعتماد مردم به این کانونها از بین می رود.
کاظمی بی تمایل جوانان به فعالیت های حزبی را ناشی از همین عوامل دانست و گفت: بواسطه جفاهایی که در حق احزاب شده، فرهنگ کار تشکیلاتی و حزبی در کشور بخوبی نهادینه نشده است.
این فعال سیاسی اصولگرا پاسخگویی را از مهمترین کارکردهای حزبی برشمرد و اظهار داشت: از آنجا که افرادی که بر مسند قدرت قرار می گیرند خود را مستقل از هر حزبی می دانند از همین رو فرهنگ کار حزبی و پاسخگویی در قبال مردم در کشور شکل نگرفته است.
کاظمی از آغاز فعالیتهای انتخاباتی درون تشکیلاتی حزب موتلفه اسلامی خبر داد و گفت: این حزب سیاسی از چند ماه گذشته مبادرت به تشکیل کمیته انتخابات کرده و در حال تمهید مقدمات ورود به فضای انتخابات است.
وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی 25 سال فعالیت در چهارمحال و بختیاری دارد، افزود: این حزب هم اکنون در شهرکرد و فارسان دفتر فعال دارد و دارای یک شورای 23 نفره است.
کاظمی تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی از احزاب ریشه دار و باقدمت کشور است و در عرصه سیاسی و انتخابات نقشی فعال و اثرگذار داشته است.
رئیس مجمع اصولگرایان چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش رسانه ها و مطبوعات، افزود: رسانه ها ضمن اطلاع رسانی شفاف باید امیدبخش توده ها باشند.
به گزارش ایرنا، در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از خبرنگاران استان تجلیل شد.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.