به گزارش ایرنا، مهرداد عظیمی روز شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران این استان افزود: رسانه ها از قبیل رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری ها و فعالان گروه های مجازی همه یک عضو خانواده اند و ضروری است تا با وحدت و انسجام خود با هجمه های دشمن مقابله کنند.
وی ادامه داد: تعهد یکی از مهمترین شاخص های رسانه در نظام اسلامی است و از این رو در کنار تخصص گرایی باید به این مقوله بیش از پیش توجه شود.
عظیمی رسالت رسانه های کشور در عرصه جنگ نرم دشمن را بسیار سنگین و مهم دانست و گفت : باید همواره در این حوزه مراقبت شود و با همراهی و وحدت لازم در مسیر صحیح در برابر هجمه دشمن ایستادگی کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در ادامه به ظرفیت های این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز در سالهای اخیر در جشنواره های مختلف ملی و بین المللی موفق به کسب رتبه های برتر و جوایز متعددی شده است که این امر مرهون همراهی مسئولان و مردم است.
عظیمی تصریح کرد: گرچه انتقاداتی نیز بر عملکرد صدا و سیمای استان وارد است، آن را می پذیریم اما تلاش می کنیم در حوزه پیگیری مطالبات مردمی با جدیت بیشتری اقدام کنیم.
وی پیگیری موضوع آب را یکی از دغدغه های جدی صدا وسیمای استان عنوان کرد و افزود: سعی کرده ایم با تولید گزارش و مستند نسبت به مشکل کم آبی استان احساس مسئولیت کنیم.
عظیمی ادامه داد: در معرفی استان به عنوان نگین زاگرس تولیدات بسیاری داشته ایم، چرا که معتقدیم این استان هنوز بخوبی به مردم کشور معرفی نشده است و با وجود ظرفیت های بی شمار آن در حوزه گردشگری، هنوز در بهره گیری از آن قدامات شایسته ای انجام نگرفته است.
وی همچنین به برگزاری بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی مراکز استانها به میزبانی چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این جشنواره که در شهریورماه امسال در 6 حوزه برگزار می شود، بهترین فرصت برای معرفی استان است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هزینه برگزاری این جشنواره از منابع ملی تامین شده است.
به گزارش ایرنا، در پایان این نشست تعدادی از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات تجلیل شدند.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.