به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این تعداد طرح نیمه تمام با قیمت امسال 10 هزار میلیارد ریال و برای بهره برداری از آنها نیازمند 5 تا 10 سال زمان است.
وی افزود: برای تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری باید بخش خصوصی به مشارکت گرفته شود.
عباسی تصریح کرد: بررسی دلایل پرداخت نشدن تسهیلات اشغالزایی در سال جاری باید به طور دقیق و کارشناسی بررسی شود.
وی با اشاره به ضرورت واگذاری طرح های دولتی به بخش خصوصی یادآور شد: از این پس مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در این خصوص ارزیابی خواهند شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نشستی با فعالان رسانه های گروهی استان برگزار و نسبت به اطلاع رسانی در خصوص بهره مندی از تسهیلات بانکی اقدام شود.
وی گفت: برای تبیین سیاست های جدید، تقویت نشاط و امید در جامعه، حفظ فاصله با رسانه ها، پیشگیری از نقدهای منصفانه و اطلاع رسانی سریع، شفاف و به موقع نشست های خبری با خبرنگاران برگزار شود.
عباسی تاکید کرد: مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید ضمن برگزاری نشست خبری با فعالان رسانه ای نسبت به پرداخت معوقات و بدهی های خود به مطبوعات اقدام کنند.
وی افزود: نرخ بیکاری و نرخ مشارکت چهارمحال و بختیاری تبیین و با سایر استان ها مقایسه شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تسهیلات روستایی وعشایری این استان هنوز به طور جدی پیگیری و جذب نشده است.
وی افزود: مدیران کل و مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری هر چه سریع تر نسبت به واگذاری طرح های قابل سپردن به بخش خصوصی اقدام کنند.
عباسی تاکید کرد: توجه به ظرفیت های مختلف چهارمحال و بختیاری مانند وجود معادن فراوان در شهرستان فارسان ضروری و تأمین زیرساخت های آب، برق و گاز این شهرستان ضرورت دارد.
در این نشست مدیران کل ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به خاطر واگذاری پروژه های قابل سپردن به بخش خصوصی تقدیر شدند.
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.